Monday, June 15, 2009

Hari-hari terakhir di Melaka : 31Mei - 21Jun

Intan sedang posing di Sg Melaka..hehe
Sungai Melaka yang semakin cantik..

Saya sedaang menghitung hari-hari terakhir saya di Melaka. Beberapa hari perlu balik ke S.Petani..waduh tak dapat bayang letih bila memandu bali ke S.P nanti. Rasa macam taknak balik ke sana pun ada. Tapi nak buat mcm mana..nak taknak kena balik juga. cuti dah habis pun.. Saya dan isteri sudah berada di Melaka selama 2 minggu dan akan balik ke SP beberapa hari lagi. sedang menghabiskan sisa-sisa cuti lagi.

Insyaallah jika ada rezeki saya berdua akan berkhidmat di Melaka pada tahun, saya berharap sgt..sb saya rasa Melaka sgt best skrg..hehe..lebih baik dari ngri yang pernah sy tinggal sblm ni. Banyak kemajuan dan pembangunan di Melaka skrg..saya selaku anak negri Melaka sendiri pun rasa bangga dgn Melaka..Kalau korang tak percaya..meh la trn tengok sendiri Melaka sekarang.
Jika saya menetap balik di Melaka tahun hadapan (angan-angan :p) insyaallah juga saya akan aktif balik untuk mengambil gambar kahwin semula. Rasanya sudah hampir 6 bulan saya bercuti dari shoot wedding. Rindu plak rasanya...percaya atau tak..saya masih ada menyimpan angan-angan nak ada gallery photography di Melaka nanti..tp tak tahu la bila tercapai angan-angan tu..Saya harap angan-angan saya tu bukanlah spt angan-angan mat jenin.. :P

Meh turunnn Melaka..!!!!

Shah

1 comment:

shamdesign said...

sedar sedar ko dah kawin tak jemput pon aku